Varför mulet på lediga dagar?

Något jag tycker ser väldigt ful ut och inte särskilt proffsigt är när man blandar svenska och engelska, som de tex gjort på HM´s hemsida (har markerat det med rött). Visst kan man hålla sig till ett språk och inte mixa hej vilt? Det mittersta kuddfodralet ser ut som att det skulle passa hemma hos mig.

Sitter och försöker ladda för en ledig dag, men med regnmoln som hänger tungt på himlen och som vill spricka när som helt är det inte så upplyftande. Jag hade önskat mig solstrålar som skulle lysa upp hela hemmet så man fick lust att pyssla på. Gör ett försök i ljuset från dataskärmen att redigera några bilder jag har tänkt framkalla till sovrummet.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Det kommer ju se ut som hemma hos Joels föräldrar innan ni är klara :)

2011-06-04 @ 12:27:42
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0