Sovrum under utveckling

Det gäller att passa på när hjälpen finns nära till hands. Nu är väggen bakom sängramen tapetserad, med hjälp från min pappa. Vår första tanke var att ha garderob där men vi har gått vidare från den idén. Nu är det ”bara” innertaket kvar som ska göras om, vi ska sätta upp ett nytt tak för det som sitter där nu är så skadat. Sen får jag äntligen montera ihop min vita sängram, känns som den kommer passa in helt perfekt i rummet. Känns nämligen lite onödigt att montera ihop den för att sen måsta plocka isär den igen för att vi ska få plats med gipshissen i rummet.

 

Lite kaosartat nu i sovrummet, tur att jag har långhelg att se fram emot.

 

En bild från i höstas.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0