Snart fylls tomrummet upp

Jag tycker det är dyrt att beställa tavlor/ planscher från olika hemsidor, mycket billigare att göra själv! Men nu börjar jag tveka, vet inte hur många timmar jag spenderat här vid datorn för att försöka få ihop något att pryda väggarna med, tror jag ser ett ljus i slutet av tunneln. Har gett mig själv deadline på tisdag morgon för då ska jag till Sara och skriva ut bilderna. Dags att sluta vela och åstadkomma något!

 

 

Jag har inhandlat lite ramar på IKEA, vilket är ett steg framåt i tavelprocessen. Har dock insett att jag nog måste dit igen för att göra ett byte, suck.


 

Det är tur man har lite utrymme så man kan sprida ut sig när man jobbar med sina idéer. Under nästa vecka är målet att de ska sitta upphängda och klara, det vore ingen omöjlighet tycker jag. Har inte färdiga idéer till alla ramar, så några kommer nog hängas upp tomma.

 

Efter att projektorlisterna är på plats har vi börjat dra kablarna runt rummet, vi fastnade i en kabelhärva bakom tv (där en jättestor spindel kom fram springande, jag och Fredrik sprang i motsatt riktning). Vi har nu gett upp för kvällen, eller Fredrik, han ville ut och leka med sin "nya" gräsklippare han hämtade hem idag, pojkar pojkar.

 


Kommentarer
Postat av: Ewe

Ska bli kul att se hur bilderna blir :)

2011-06-04 @ 12:22:45
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0