En vanlig blåsig dag i Uppsala

Fredrik har sagt att man inte kan jämföra hundar med barn, men jag hävdar motsatsen. Igår kväll när jag skulle lägga mig låg det leksaker i sängen, nu på morgonen hoppade hon upp i sängen när husse gått och ville bli om hållen och myst med (hon är inte riktigt införstådd med att hon är en schäfer), när vi skulle stiga upp hoppade hon i sängen, efter en vända ute i solen, plockade fram frukost till henne.

 

Jag gick på husvisning med vår nya snabeldrake, och då fick jag flytta på diverse leksaker (även utomhusleksaker) som ligger här och där. Så vad är skillnaden??

 

Vår nya snabeldrake har hela 13meter sladd, vilket gör den perfekt till ett hus. När jag närmade mig hallen tänkte jag -Nu räcker inte sladden mer snart. Men jag tog mig hela hallen, badrummet, lilla hallen, gästrummet och köket!

 



Kommentarer
Postat av: F

Oj,



ny dammsugare?!



När köpte ni/vi den ??



//F

2011-05-08 @ 22:15:30
Postat av: Daniel

Hej ja den dammsugaren når långt inte alltid lika bra när tjejen jagar mig med dammsugaren :0)

2013-09-07 @ 15:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0