En dag blir till en vecka väldigt snabbt

Dagarna försvinner väldigt snabbt, blir inte så mycket tid spenderat vid datorn. I fredags var det jobb som vanligt, vi hade driftsmöte tillsammans med min gamla butik, kändes lite konstigt att man inte är där längre. Slutade tidigt och hann köpa en födelsedagspresent innan Sara hoppade på mig på Gränby, hon hade låst sig ute. När jag ändå var hemma följde jag med Viktor och köpte en ny bil till honom, nu har Fredrik, Viktor och Hanna varsin Volvo V70, känner mig lite mobbad med min Honda. Sen blev det fredagsmys tillsammans med Viktor och Hanna.
.
Igår började dagen med jobb igen, när jag slutat blev det raka vägen hem för att måla vidare på huset. När Fredrik kom hem anslöt han till målandet. När vi nästan var klara (första färghinken tog slut) blev det oroväckande mörkt ute, gick vi över till grannarna. Det visade sig att de hade kvar några grillspätt (vi hade inte ätit middag än) så det blev middag hos dom. Sen gick vi över till oss och åt efterrätt och såg Eurovision med projektorn. Bra jobbat Eric/Sverige!
.
Nu ska jag och Fredirk äta lunch. Har en väldigt snäll pojkvän som steg upp tillsammans med mig och släppte ut alla hästarna på morgonen och fixade åt Tiger. Nu har han gjort lunch och plockat undan i köket. Jag har det allt bra här i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0