Glad men slut

Jag såg en artikel om "Så ska du klä dig i mars". Visste inte att man varje månad skulle uppdatera sin garderob? Har nog sjå med att skrammla ihop en vårgarderob. Idag blev det två timmar längre på jobbet än tänkt, men vad gör det när man har kul!? Jag och Fredrik pratade om det igår, vad man vill få ut av sitt jobb. För mig är det viktigaste att jag har roligt på jobbet, det är ett ställe som jag ska kunna skratta på. Jag vill känna att jag utvecklas som person, får tänka själv och jag får possitiv energi av att vara där. Det är klart att man inte vill få ut 5.000kr i månaden, men hellre en 1.000-lapp mindre och jag är glad när jag går dit och hem.
.
Nu har mitt huvud hamnat på stand by läge. Trött, tröttare, Bea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0