Titta vad som kommit till oss

Precis som det står på kortets framsida, Äntligen, är det nu officiellt. I sommar gifter sig Christian och Johanna, något som flera av oss gått och väntat på ;) Nu har jag två fina inbjudningar som står och påminner oss om det roliga som väntar på oss i vår/sommar.
Det känns oerhört spännande med bröllop, både för att jag aldrig varit på ett (bortsett från när jag var mycket liten) och för att jag ska vara brudtärna och Fredrik toastmaster, det känns oerhört ärofyllt, spännande och otroligt roligt!
.
Annars kan jag även meddela att vi kör jul igen, det här med vår gick inge vidare. När vi plockade in för kvällen låg det 1dm snö på sommarmöblerna. Jag ska fundera över vad jag önskar mig i julklapp, återkommer med det senare ... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0