Snipp snapp slut så var denna dagen slut

Om gårdagen var en perfekt ledig dag så var idag en riktigt dålig arbetsdag. Hinner inte det jag vill, irriterar mig på massor av saker och känner att jag gör flera dumma misstag. Ringde Fredrik påvägen hem och han hade haft en dålig dag han med. Strax efter att jag kommit hem kom grannen över, även han hade haft en dålig dag. Så efter lite diskuterande blev min dåliga dag ner röstad till "den minst dåliga dagen".
.
För att muntra upp mig lite bläddrar jag som vanligt bland diverse inredning. Denna bild ligger i min inspirationsmapp. För er som missat det är det väldigt populärt med vimplar just nu, Åhlens har två med olika färger på tyget (se nedan). Själv är jag lite mer sugen på en typ av "vimpel" där man istället sätter bokstäver (se lite längre ner).
Kalas 79kr från Åhlens Happy 99kr från Åhlens


Bild hittad i min inspirationsmapp, vet ej ursprunget

Kommentarer
Postat av: DAHLARNA - Viktoria

Hej! Vad kul att du skrev på min blogg. Muffinsformarna som ser ut som blommor kommer från lyckasmedmat.se. De prickiga formarna kommer från Lagerhouse! Ha det så bra!

2011-03-15 @ 22:23:49
URL: http://dahlarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0