Sista dagen, imorgon den första

Jag var på jobbet (Boländerna) igår 07.50 och lämnade det (Stenhagen) vid 21.40, därav den dåliga uppdateringen (ett stort tack till min granne Hanna som tog hand om min tant!).
Nu sitter jag i soffan och klockan har inte ens hunnit bli åtta, känns konstigt, har både hunnit jobba och varit i stallet.
.
Idag har det varit en lite tung dag (har gått väldigt bra med det jag skulle hinna med), men jag har gjort min sista dag i Boländerna. Det vankades princess tårta och presenter. Har även lämnat in mina jobbnycklar. Kan inte minnas senast jag haft så få nycklar på min nyckelring, det är nog när jag bodde hemma, fast då hade jag iofs cyckel, hus och skåpnyckel. När jag tänker på nycklar tänker jag på bilnycklar, och då tänker jag på bilar, vilket leder mig till att jag beslutat att köpa en ny bil, så innan nästa helg är jag en ny stolt bilägare, förhoppningsvis.
.
.
Vi fortsätter på temat presenter, för idag var Fredrik snäll och hämtade ut min nya ridhjälm från Charlies Häst och Hund, fick även med två chokladbitar som snabbt försvann, sockerhöjare.
Nu har Fredrik och Robban kommit hem, ska hoppa i duschen, sen pjamasen för att sen kunna mysa ner mig i soffan och få kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0