Nya spännande saker som händer i mitt liv nu

Är trött i kroppen och knoppen. Varit tre intensiva dagar, känns som jag jobbat i en vecka. Två dagar har jag tillbringat med möbelkomprimering i Boländerna inför trädgårdssäsongen, vilket innebär att alla möbler flyttats hit och dit och tillbaka eller förresten var det kanske bättre från början? Idag började jag morgonen i Boänderna och avslutade det jag inte hann med igår. Sen åkte jag vidare till Stenhagen, den andra butiken i Uppsala, där jag gjorde min första dag på mitt nya jobb. Jag är från mars månad deras nya säljchef, så jag har det jag gör ett bra tag framöver, mycket nytt att lära sig. Nu har man tagit ett steg upp på karriärstegen. Känns tråkigt och konstigt att lämna Boländerna, alla mina underbra kollegor och roliga arbetsplats. Samtidigt känns det spännande och utmanande att få prova något nytt, mer ansvar och få möjligheten att kunna påverka mer i mitt arbete. Min nya butikschef kommer jag jätte bra överrens med och de är glada att de är jag som börjar hos dom.

 

Ursäkta att det blev så mycket text i det här inlägget. Har inga inspirationsbilder på lager just nu. Nu ska jag försöka hålla mig vaken till ca 02.00, då kommer CH och JD till oss, om deras resa ner från Sundsvall går bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0