Något annat än ljusstakar

Jag börjar få en hel del bilder i min inspirationsmapp. Tycker det är roligt när bilden går från att vara inspiration till att bli verklighet. Det här är en av de senaste inspirationerna som blivit verklig.

 

Det jag fastnade för i den här bilden är de två blåa lejonen som står på skrivbordet. Vad skulle passa bättre till min blåa lejontapet i finrummet än de? Har en förmåga att bli väldigt mycket ljuslyktor, så lite "pynt" vore roligt som omväxling.

.

Så nu står dessa två och stoltserar på en av hyllorna. Ett tack till min mamma som behållit de här två i över 20års tid.


Kommentarer
Postat av: Linnea

De är ju typ identiska med de i bilden. Och att dina är över 20 år, wow. Det är bara att spara sånt man kan tycka är "skräp" för tillfället för helt plötsligt så är de med i nån inredningstidning, haha. Tur att jag är duktig på att spara på mig MYCKE saker =D.

Har förresten lagt ut bilderna på dig med sminkningen jag gjorde på min blogg nu... ja, jag vet det tog ett tag... =)

2011-04-02 @ 20:31:41
URL: http://linneasintressen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Undrar vad dom är värda egentligen!!! Bäst att vara försiktig med dom :)

2011-04-03 @ 13:20:48
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0