Idag hade jag lördag, men nu känns det som söndag.

Idag blev det en lyxdag för min gamla dam, kl elva fick hon massage av grannen Hannas vän. Hon var lite stel i bogarna så jag kommer boka ett till besök senare, lite hemläxa att träna på tills dess. Annars njöt hon av att bli masserad, speciellt på manken/ryggen, då sträckte hon ut halsen och fladdrade med överläppen.
.
Vi hade besök idag av två starka personer, vi passade på att hämta en garderob på jobbet
(den var monterad, en visningsmöbel som skulle säljas ut). Nu ligger det en garderob i hallen. Gissa om jag längtar tills vi fått den på plats, fyllt den med handdukar, sängkläder och allt annat som nu inte har någon plats. Känner mig lite knäpp över hur glad jag är av att få vika handdukar och sortera saker i ordning. Pedant.
JYSK 4.499kr från möbelserien Annika.

Kommentarer
Postat av: nathalie

http://planetarygo.blogg.se/2011/march/veckans-bild-2-rosta.html#comment

Är du extra snäll så länkar du tävlingen och säger att dina läsare ska rösta på mig, då länkar jag dig i flera inlägg :D

men kommentera min blogg och säg att du gjort det :)



Tack i förhand! :)



2011-03-05 @ 09:08:31
URL: http://ridskoleryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0