Börjar få kö vid symaskinen

Det är skönt att få sitta ner, se sig omkring och få ro i kroppen, (nästan) alla saker är på sin plats igen. Det har varit städning idag här hemma, till och med Fredrik hjälpte till på ett hörn. Vi kånkade och fick garderoben på plats, längtar att få packa upp saker i den, gissar att den kommer fyllas relativt snabbt.
.
Kvällen har jag spenderat med Sara och Hannah på Ikea. Arga snickaren var där och höll  en liten föreläsning. Efter att ha fyllt på energin i Bistron gick vi ett varv. Har äntligen hittat det perfekta tyget till gardinerna i sovrummet, och till det lagoma priset 59kr/m. Ska mäta hur mycket jag behöver sen ska vi göra ett återbesök på måndag för att inhandla det vi ögonshoppade. Finns det nån gräns på hur mycket prydnadskuddar man behöver? Ska nog inte fråga Fredrik om det iaf.
.
Garderoben på plats och att jag har hittat tyg till gardinerna, inte svårt att göra mig nöjd och glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0