Soffläge

När jag kom hem efter jobbet var det bara att sätta sig vid bordet, det blev vardagslyx tillsammans med grannarna i form av grillad fläskfile och en cider att skölja ner det med. Sen hade jag en snäll granne som följde med till stallet och fixade åt Tiger och tog in våra hästar, imorgon ska vi släppa dem på det stora betet.

När vi kom tillbaka höll Fredrik på att tvätta sin bil, så jag och Hanna följde hans goda exempel och tvättade våra. En sak mindre att göra i helgen.
Det har blivit en samling Volvo V70 på gårdsplanen nu.

Kommentarer
Postat av: Ewe

JAG VILL OCKSÅ HA GRANNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-06-22 @ 11:00:37
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0