Shoppat lite stallsaker


Nu är det nedräkning på riktigt.
Imorgon är det sista arbetsdagen innan första semestern, har tillbringat arbetsdagen med att gå igenom allt inför sommaren och hösten då jag och butikschefen är på semester omlott.
.
När jag ändå hade en kortdag tänkte jag passa på att åka till Hööks för de började sin rea igår. Men självklart var det jag hade spanat på slut, ett par senskydd och regntäcke. Istället blev det en tröja till mig och ett annat par senskydd till Tiger att ha på hoppträningarna.
.

Senskydd Showmaster 299kr.

CRW Rimini Fleece NU 99kr (199kr)

Nu har vi äntligen målat sista lagret i gästrummet, stenväggen ville inte riktigt bli vit, nu ska rullgardin och gardinstång på plats. Vi har även slipat och grundmålat sovrumsdörren, tänkte se om vi kan renovera dörrarna istället för att byta ut dörrar och dörrkarmar, vi har nämligen en gamal typ av gångjärn till dörrarna. Håll tummarna för att det blir bra! Är så roligt när man väl kommer igång med renoverandet och fixandet, är bara lite seg startsträcka ibland.

Kommentarer
Postat av: Ewe

Håller tummarna!! Vore ju smidigt om det bara gick att renovera upp dom :)

2011-06-22 @ 10:40:14
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas allt går bra =)

2011-06-22 @ 17:40:10
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0