Hoppas på mer värme, "ledig" imorgon

I denna, nästan outhärdliga, värme kan jag inte låta bli att tänka på min distriktschef som har semester och åkt till Turkiet ;)

 

Kan tänka mig att det är en hel del som vistats ute i solen, och flera utan solskyddsfaktor, en av dem är min sambo. Efter fyra dagar ute i solen fick han sig en mindre snygg solbränna, efter sin arbetsskjorta.

Nu har vi satt upp de sista listerna på sovrumsfönstret, bilder kommer imorgon. Längtar nu efter att sätta gardinstången på sin rätta höjd och sy upp gardinerna till sin rätta läng, inte att glömma är att vi äntligen ska sätta upp rullgardin, länge leve sovmorgon även i sommar! Lär hinna med både det ena och det andra imorgon efter jobbet, jobbar bara tre timmar, om jag inte brinner upp förstås.



Kommentarer
Postat av: Ewe

Haha, lol på Fredrik :)

2011-06-22 @ 11:04:09
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0