Ytterligare lite mys

Min soffa är en väldigt bortskämd soffa, det var inte länge sen den fick ”nya” vita kuddar

(Mys till soffan). Har nog fått lite dille på prydnadskuddar. Jag köpte två champagnefärgade kuddöverdrag på JYSK för endast 15kr/st i strl 50x50cm, färgen passar väldigt bra ihop med färgen på gardinerna i finrummet, nu behövs bara en fåtölj de kan ligga i. De bruna kuddöverdragen som nästan ser ut som en kotte (?) är köpt på Ohlssons tyger för 39,50kr/st ist för ord.pris 79kr/st. En fördel med dem är att de är i storleken 45x45cm vilket gör att de blir lite fluffigare när man har en 50x50cm innerkudde i dem.

 


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Köpte likadana från Ohlssons, fast i puderrosa, till sovrummet. Jättefina är de! Så nu har jag fem prydnadskuddar på sängen. Haha.

2011-07-06 @ 10:54:45
Postat av: Ewe

Okej, jag måste få fortsätta läsa senare. Jag orkar inte läsa mer nu!

2011-07-25 @ 18:49:58
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0