Två arbetsdagar kvar

Wow vilken sommar det blev igen. Det var en riktigt bra dag på jobbet och framför allt har vi en bra plan för torsdag och fredag så vi hinner klart med "ombyggnaden" inför måndag.

 

Det blev snabba rycket efter jobbet, skulle hinna med en ridtur med Hanna innan de skulle bege sig till Öland. Både 30- och 3-åringen skötte sig väldigt bra, nu blir det sommarvila för Tanten tills jag kommer hem igen. Skönt för båda att få rensa tankarna lite och få upp motivationen igen.

 

Igår hade jag en städ och tvättar dag, alla våra satinpåslakan var i tvätten så jag bäddade med vanliga bomullspåslakan. Frågade Fredrik när han kom hem från jobbet idag ”Ska vi låta påslakanen sitta på och ta de i husbilen på semestern eller ska vi byta?” som svar fick jag ”Hmm.. de känns rätt sträva”. Vad har jag gjort med min sambo? En kräsen pojke har han blivit.



Kommentarer
Postat av: Malin

SV: ja de kommer 2-delade och 3-delade med svart strass och svart läder :) hör av dig om du är intresserad.

2011-07-28 @ 09:13:00
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0