Turkiet på bordet

Nu har familjen och vännerna åkt hem, men lämnat kvar en förkylning som däckat mig helt.

Idag har jag krafter nog att sitta i soffan och tänkte se till så det blir återkommande uppdateringar igen här. En till som åkt är vår lilla bonus katt, förhoppningsvis kommer den söta lilla krabaten på besök igen. Som tack för katt vaktandet fick jag det här fina fatet som CH och JD köpt i Turkiet.

 

 

 

 

Visst är det vackert!


Imorgon är jag ledig och hoppas att ytterligare en natts sömn bättrar på förkylningen.
Nu ska jag se om min räddare i nöden kan ordna lite jordgubbar till stackars mig.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Verkligen superfint och unikt. Det är så roligt att ha sådana prylar som inte alla andra har =D

2011-07-19 @ 18:29:19
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0