Vilken överraskning

Tack vare Jossan fick jag lite fart på dagen. Vi red bortanför grusgropen i skogen på en massa stigar, de gick hit och dit som ett spindelnät, hade jag inte haft Jossan som guide vet jag inte om jag varit tillbaka än. Blev mycket galoppjobb så både häst, hund och människa blev trötta. Invigde mina nya ridstövlar, stelt men det känns riktigt bra! Ett tack till min pappa ♥

 

Sen har något fantastiskt hänt idag, jag upptäckte att en av mina orkidéer som jag ställt bort i musikrummets fönster har börjat knoppa, nu står den på sin plats igen på matsalsbordet. Taktiken, ställ bort och glöm bort, verkade fungera på orkidéer. Hoppas att även den andra tar sig, har som sagt inte tur med blommor i vanliga fall.

 

 

 



Kommentarer
Postat av: Linnea

hihi, att vi pratade om dom för bara några dagar sen och så blir det knoppar. Vad roligt.

2011-07-06 @ 01:16:03
URL: http://linneasintressen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0