Paket på väg hem till dig

Hej

Äntligen är din beställning på väg.
Enligt postmannen borde den dimpa ner i brevlådan imorgon tisdag.

Jaaa den är snart här! Är jobbigt att kalendern bara räcker veckan ut, hur ska jag kunna planera mitt liv??? Min kalender är min ledstjärna och orakel i livet.

 

Hade en kund idag som skrämde upp mig lite.

Kunden -Jag behöver vaxduk, dom grisar ner så mycket. Det är väl en anledning till varför man kallar dom grisar.

K - Lupo hyllan kan man ha den i badrummet?

Bea -Ja det kan man, men den är inte behandlad, man kan behöva olja in den för den kommer utsättas för mycket temperatur växlingar i badrummet.

K -Det kommer jag glömma bort.

B -Annars kan du lacka den då slipper du olja in den.

K -Det orkar jag inte! Har helt tappat lusten att göra såna saker när man har fyra barn hemma, allt är bara jobbigt.

 

Upplyftande eller hur? Blir inga barn i år heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0