Sjuk?

Nu börjar jag förstå varför många föräldrar med små barn är sjuka. Det är nu andra gången sen Fredrik började jobba i månadsskiftet nov/dec som han smittar mig, vet inte vad den pojken drar med sig hem. Jag har aldrig haft någon sjukdag tidigare (eller en dag när jag tappade rösten för 4år sedan, lite svårt att sälja glass utan röst). Trotts vinterkräksjukan som gått i omgångar och influensor på jobbet har jag inte blivit sjuk. Sthlmarna verkar ha nått som jag inte tål, för uppsalaborna blir jag inte sjuk av.

Kommentarer
Postat av: tina

Kolla in min frågestund i bloggen och ställ

gärna en/flera frågor :D

2011-01-05 @ 20:36:26
URL: http://tinisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0