Önskar mig en säng

En liten påminnelse till mig själv ha inte morgonutsläpp och jobba samma dag. Har legat sömnlös inatt, tittat på klockan i tid och otid, rädd att jag skulle försova mig och missa att släppa ut hästarna. Som tur är hade jag två hjälpredor med till stallet, en som gjorde lite mer nytta än den andra. Just nu känner jag mig som en zombi, har fått lite frukost serverad. Snart dags att bege mig till jobbet. Sen blir det tillbaka till stallet direkt efter jobbet för att motionera Flickan. Skönt att mocking och mat fixandet är klart iaf.
.
.
Fredriks kommentar till mitt nya täcke Shires (och bilden på den);
-Hon ser tomtig ut.
-Det är som att man skulle sätta en modern spoiler på en gammal bil.
.
MEN han tyckte att hennes grimma var fin jämfört med de andra hästarna i stallet när vi släppte ut dom idag, det är ju alltid nått ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0