Min söta hemmafru

Tycker om när Fredrik får sin ryck. Idag när jag kom hem, eller ikväll, doftade det underbart från köket. Där låg nybakat bröd! O´boy, bröd, vindruvor och diverse ostar sitter jag och mummsar i mig. Imorgon är både jag och Fredrik ledig, något han nog inte uppskattar lika mycket som jag. Hade tänkt att vi kunde röja upp efter nyårs, medans han föredrar soffläge och Top Gear maraton som pågår i veckan.
.
.
Min mamma har varit duktig och broderat klart några bonader hon påbörjat för lääänge sen. Själv funderar jag om symaskinen ska få komma ut i dagsljuset. Börjar vara less på gardinerna som ligger på golvet.

Kommentarer
Postat av: Anne-Berit

Snygga bullar :)

2011-01-06 @ 12:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0