Jag tror, jag tror på sommaren..

Jag vet att jag är en motståndare mot att tänka/hoppas på våren i januari. Men jag kan inte låta bli längta efter varmare tider och känna hopp om solens återtåg när vårnyheterna kommer in i butiken. Idag packade jag upp vårens tyger. Mycket bättre än de vi fått tidigare säsonger!
.
1.  2.  3. 
.
Alla tyger är packade om fem meter per bunt och kostar 199kr. Mina spontana favoriter är nummer ett och fyra. Men det beror helt och hållet på vart och vad man ska ha dem till.
.
4.  5. 
.
Som draperi mellan vardagsrummet och finrummet har jag Arina i brunt (se nedan). Självklart med toffsar som omtag, Hemtex har en hel del fina att välja mellan.
.
.
.
Härligt med vågade färger och inte bara "grundfärger". De här tygerna är ett relativt tunna (ej genomskinliga) och glansiga med fint fall. Det jag har är det som är längst ner till vänster på den vänstra lilla bilden.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag är sjuk! Och jag är rastlös! Jag vill baka! Men jag vill ändå dö! De är synd om mig :( :( :(



Fina mönster :)

2011-01-23 @ 10:54:36
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0