Jag önskar mig fler lediga timmar

Blev dåligt på shoppingfronten för min del igår. Fredrik däremot hade inga problem att hitta saker, ett par nya jeans (är i min värld bland det värsta att hitta/prova ut) och en snygg och annorlunda (positivt) skjorta. Jag köpte en ny slips till han och två såna där typ fina näsdukar att ha i väst/skjort fickan, de sakerna jag hittade var på halva rea priset.
.
Gårdagens härligaste kommentar sa Fredriks pappa när vi kom in på fiket. Vi gick till ett fik på Drottningatan för att fylla på sockerförrådet lite, ett rätt modernt och stilrent fik men ändå charmigt.
-Sånt här golv har vi i stallet.
Hihihi.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha lyxigt stall eller sunkigt café! Gissar på de första ;)



Jag träffade Alles nya tjej idag;D

2011-01-29 @ 23:55:49
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0