Fika på jobbet

.
Det blev fika till lunch idag på jobbet. Liana, en praktikant som varit hos oss för att lära sig det Svenska språket och få prova på något, gjorde sin sista dag idag. Väldigt tråkigt tycker alla på jobbet, hon är alltid glad och tar för sig på jobbet, finns ingen som städar upp en avdelning så snyggt som hon.
.
Frukterna till höger är tydligen en typisk rysk frukt. Den smakar betydligt bättre än den ser ut, st och god var den.
.
Idag har det varit en bra dag på jobbet. Inte hunnit med allt jag velat men jag känner att jag har koll på läget lite mer nu. Efter jobbet blev det ett träningspass med snöskyffeln. Icke låg och latade sig i snöhögen som traktorn skottat upp medans matte fick kämpa sig svettig. Ska ta det sista imorgon då det är ljust och jag lixs är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0