Barndrömmar

För mycket länge sen. När jag var liten och var med i hästbok klubben Pollux, fick jag en grimma. Man fick välja storlek själv och jag valde en cob, tänkte att en ponny kommer jag inte ha. Det är en svart/röd grimma med guldhästar på, som jag fortfarande har kvar. Jag har alltid haft ögonen öppna för att hitta en fast i strl full. Är nån barndomsdröm att ha en sån grimma på min häst. Den här grimman hittade jag på Horze.se för 129kr inkl grimskaft.
Något jag är väldigt svag för är träns. Desto mer utsmyckat, desto roligare. Hur häftigt vore det inte att matcha ett vitt schabrak med ett vitt träns?! Det bor kanske en liten ponnyryttare i mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0