Äntligen helg!

Sitter i soffan och njuter av tanken på två dagars ledighet, efterlängtat och behövligt. Fredrik och Robban begav sig till hockeyträningen, självklart är det en tråk-tv kväll ikväll när man äntligen har tvn i sin fulla makt. Jag som hade tänkt få luta mig tillbaka, släppa allt och bara använda mina hjärnceller till att titta på nån serie som du lätt kan förutse vad som kommer hända i den.

Det här är vad jag kommer tillbringa min helg med.
.
Torsdag
Stor städa huset!
Fixa bilen inför besiktningen
Stallet och försöka mig på lite extra stallpyssel
Blir nog att lämna mitt trygga hem för att handla lite mat och fler matlådor
Skicka in en ansökan
Boka flygbiljetter hem

Fredag
Stallet med allt det innebär
Besikta bilen
Klä mig i vanliga kläder för en gångs skull
Åka till Sthlm för att spendera en eftermiddag/kväll med Fredriks föräldrar.
.
Såhär såg det ur när vi var ute på våran ridtur innan jobbet.
.
Och här är DEN! Den första utan fem middagar som min mamma utmanat mig att göra innan jag fyller år, hon tycker jag är lite hopplös och något bortskämd ;)

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHA UTMANAD!???? Du ringde ju och fick hjälp av henne :P:P:P:P:P Ingen utmaning om man inte gör det själv ju!!

2011-01-27 @ 11:29:09
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0