Nu är det inte många dagar kvar tills...

Snart börjar en av årets största händelser för många BOKREAN. Förr var även jag en som längtade efter att hitta nya världrar att fly till. Nu ligger allt nerpackat i nån av de bruna kartongerna som "pryder" vårat hem. Men snart är en liten bokhörna inredd i finrummet, måste bara hitta (och spart ihop) till en passande fåtölj att kunna läsa i.
.
Fick ett reklamblad från Åhlens inför deras bokrea. Den här gången tittade jag på böcker för första gången på en sida som jag aldrig tidigare tänkt på, "Förökning", "50 sätt att mörda en snigel", "Med fingrarna i jorden". Trädgårdsidan. Jag visste inte att man kunde skriva en hel bok om "Prydnadsgräs". Jag har förstått att det finns människor som ser sin trädgård som sitt livsverk, för att komma en bit på vägen till att bli en av dem funderar jag på att köpa två böcker "Stora trädgårdsboken - praktiska råd" och "Stora trädgårdsboken - inspirerande projekt".
.
Tror ni de kommer hjälpa i sommar?
.
Det finns böcker för allt möjligt nu för tiden, "Staket och Grindar", "Svenska fyrar", "Virkade accessoarer". De olika matböcker som finns ska vi inte ens börja fundera i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0