Surfat med Top Gear i bakgrunden

IKEA Ektorp Muren
"Ställbar i tre olika lägen; från upprätt sittande till viloläge."
° Den inbyggda fotpallen fälls upp när ryggen lutas bakåt.
° Hög rygg ger bra stöd för nacken.
.
Visst låter det som en bra läshörna fåtölj till finrummet? Vore fint med ett litet avlastningsbord till. Fåtöljen kostar 3.495kr, så den kommer bara finnas i mina drömmar.
.
Ikväll har vi, eller rättare sagt Fredrik och Victor, satt upp mina fyra hyllor på väggen i finrummet. Fredrik tyckte det gick betydligt snabbare tillsammans med Victor än om det bara varit han och jag, han påstår att jag kan vara lite velig och ha beslutsproblem, förstår inte vad han pratar om ;) Har hunnit fylla två av hyllor med böcker, självklart i författar-, storlek- och färgordning. Blir mer spännande jakt bland kartonerna i helgen, kul att se vad man hittar! Det är så roligt när någonting händer hemma, att bilden man har i huvudet börjar förverkligas. Det värmer och lugnar mitt inredningshjärta.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Den var ju fin och lät bekväm :)



Ja jag håller med! De blir så mycke mer hemtrevligt och mysigt när man får upp saker som man vill ha och tycker om!

2011-02-18 @ 14:35:21
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha ja de var nog lika bra, jag hade nog inte varit så rolig att prata med ;P

2011-02-20 @ 19:26:47
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0