Idag känns det som jag hunnit med

Dålig uppdatering trotts att jag är ledig. Men har pysslat mest heeele dan. Nu har jag, Fredrik, Sara och Robban ätit middag och efterrätt. Robban gjorde en väldigt god thai wook med äggnudlar och färska grönsaker, till efterrät blev det premiär för årets första semlor. Vi åt vid vårat nya matbord som jag och Sara monterade ihop precis innan middagen. Bilder får det bli senare, nu ser vardagsrummet ut som en byggarbetsplats med kartonger, plast, diverse verktyg och andra saker som är ivägen.
.
Nu är de ljusa gardinerna uppfållade, omtagen sydda och krokarna uppsatta på väggen. Fint.
Har även sytt ett till tygstycke till drapperiet, förhoppningsvis hinner jag sy det andra imorgon.
.
Ögonen börjar vara trötta nu, ska faktiskt upp i tid imorgon. Hovslagaren kommer klockan tio och jag tänkte hinna rida innan. Sen måste jag packa, imorgon åker jag norr ut!

Kommentarer
Postat av: hannah

Åhh jag vill också bli bjuden på middag nångång:) Ni verkar ju bjuda hem folk lite då och då. Ha en trevlig resa hem till skell.

2011-02-09 @ 09:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0