I helgen ska det städas vidare

Efter att jag följt/skjutsat Sara för att hämta hennes bil på verkstaden, som låg ute i ingenstans, blev det lunch på IKEA innan vi båda skulle vidare till jobben. Såg på deras hemsida igår kväll att klädställningen TURBO kommit in i sortimentet. Saknar att kunna hänga upp kläder, speciellt klänningar och skjortor. Att få plats med en garderob någonstans är för tillfället stört omöjligt, så den här klädställningen får duga tills vidare, den kommer nog nyttjas endel i sommar för att kunna torka kläder i solen.
TURBO 299kr från IKEA

Nu har Sara och hennes kompis åkt hem, de var här för att Sara behöver en klänning inför helgens festligheter. Och grannarna har även dom vandrat hem, Victor var snäll som vanligt och hjälpte Fredrik kånka lite tyngre saker. Själv känner jag hur det står still i huvudet, det är väl bäst att jag går och gör sängen sällskap.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv. Tack!

2011-02-24 @ 22:52:24
URL: http://linneasintressen.blogg.se/
Postat av: Evelina

Jag såg den för kanske en vecka sen! Vill ha vill ha vill ha!!

2011-02-25 @ 12:46:20
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0