Fika på jobbet

Idag fick jag en påse med wienerbröd av en kund! Ja ni läste rätt. Det är kul att man uppskattas när man gör det lilla extra för kunderna.
Har hela dagen försökt förstå att jag är ledig imorgon, känns inte som fredag idag. Ska försöka få lite fredagsmys känsla genom att äta fredags pizza hos Sofia och Fredrik, eller Sofia, Fredrik och Julia som det numera är. Inte nog med att det är fredag, det är löningsfredag. Det känns att förra lönen längtade man mer desperat efter än den här, det kan nog stämma att januari är den fattigaste månaden, eller så beror det på att jag tycker att februari gått fruktansvärt fort. Nog svammlat, dags att fräsha upp sig efter en dags arbete som avrundades med stallsysslor, innan det är dags att bege sig.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Lön+CSN=4700kr JIPPIE! Hmm..

2011-02-25 @ 19:32:50
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Evelina

Nej faktiskt inte :) Mitt i all smärta är dom ju så fantastiskt lyckliga över att dom ska få ett barn :)

2011-02-26 @ 11:39:05
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0