En födelsedagspresent som gör gott

Själva armbandet med berlocken Ängel fick jag av Stina i julklapp när jag var 15år, så det är ett gamalt och kärt smycke. Snöflingen fick jag också av Stina tio år senare, som 25års present. Ifjol fick jag hästen av mamma och pappa i julklapp. Och i 26års present fick jag ängeln av Ewe.
En i min systers tårtjunta tillverkar även smycken, det är hon som tillverkat ängeln. Ängeln kostar 40kr och 30kr/ängel går till Barncancerfonden! Hennes hemsida hittar ni här → of Suss Under menyn Barncancerfonden hittar ni änglarna. Sen finns det en härlig blandning av smycken att välja på, som kan fås med din personlig toutch.
.
Ängeln går att få i olika färger på klänningen, olika vingar och i olika storlekar.
Bilder från hennes hemsida of Suss.
Det här är en sida som är värt ett besök! Fantastiskt att människor tar sånna här iniativ i en annars stressade vardag där man ofta springer med skygglappar för ögonen och bara bryr sig om sitt och tänker "det händer inte mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0