1½ gång är jag uppe i nu

När jag satt framför min symaskin och pysslade med sista drapperiet (för tillfället iaf) öppnades ytterdörren utan att Icke gett så mycket som en snarkning ifrån sig (nu ligger hon i soffan och snarkar förfullt) och Robert kom in.
.
Robert kände ansvaret och började ta tag i matlagningen så han och Fredrik skulle hinna äta innan hockeyträningen. När drapperiet var på plats hjälpte jag till med maten. Lite imponerande. Kvällens middag blev thaiwook med äggnudlar.
Den innehåller följande;
Äggnudlar
Kyckling
Morötter
Paprika
Purjolök
Broccoli
Bambuskott
Cashwnötter
Sesamfrön
Vitlök
Gullök
Fint riven ingefära
Pressad lime
Sweet chil sås
Soya (nån speciell som jag inte kommer på vad den heter just nu)
Koriander
Stark curry
Tror jag fick med allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0