För andra gången idag känner jag inte mina ben

Efter jobbet följde Fredrik med till stallet och hjälpte mig att skruva i broddarna och sätta upp en hylla. Hanna och Jossan var i stallet så medans Fredrik gick hem och började med middagen stannade jag kvar och pratade, när jag kom hem igen kände jag inte mina ben, behövs nog ett till lager kläder på benen när man ska vistas utomhus en längre stund.

 

Var förbi Rusta och lämnade tillbaka en julstjärna innan jobbet, de reade ut chokladkalendrar för 5kr/st (19,90kr) kunde inte låta bli att köpa varsin till oss. Nu ska jag och Fredrik mumsa i kapp till dagens datum och vänta på att Criminal Minds börjar om mindre än en timma.

 

Ser lätt vilken som är min/Fredriks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0