Skydda min Flicka

Det blir en veckas sommarvila till för Flickan, för ikväll kommer min syster och hennes sambo och hälsar på oss i huset för första gången, de stannar tom lördag. Jag har som ni vet varit på Ullared Gekås på min semester och där inhandlade jag självklart lite hästsaker, tunna strumpor att ha i ridstövlarna, ett brunt regntäcke (nu har hon brunt regntäcke, stalltäcke och vintertäcke) och bakbenskydd. Jag köpte för ett tag sen senskydd på Hööks, men tyckte det blev lite dyrt med bakbenskydd också. Men på Ullared hittade jag de här skydden för 79kr, tycker de matchar riktigt bra med senskydden. Syns inte riktigt på bilden med de har samma mjuka insida båda skydden.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0