Ingen jacka idag

Jag tar tillbaka mitt klagomål, dagen erbjöd fantastiskt fint väder, shopping och trädgårdspyssel och nu väntar god mat i trevligt sällskap.

Jag protesterade inte när Fredriks mamma ville till Hööks. Jag tänkte prova något nytt till Tiger, remont nosgrimma på tränset. Sen shoppade vi på Jysk, för min del blev det en ny gångmatta till källaren/tvättstugan, jag köpte stålull för att kunna olja in matbordet i finrummet och hämtade ut fotografierna, vilket blev en liten besvikelse. Det blev inte dålig upplösning trotts att jag förstorat upp dem lite, men de kapade bilderna så att delar av texterna försvann. En av fyra bilder blev bra, de andra måste jag framkalla om.
.
Jag gjorde ett försök att rensa i rabatten när vädret var så härligt. Mycket knepigt var det.
Det slutade med att jag endast sparade tulpanerna för det andra har jag ingen aning om vad det är/var. Nu är det återigen grillat som står på menyn, tror vi kommer använda grillen flitigt i år!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Men fy va tråkigt, du borde klaga så dom kan göra om det gratis! Det är ju inte ditt fel att dom kapade bilderna! Om du inte knappat in automatisk beskäring?



Va de inte nån som sa att du skulle spara Allt i trädgården? :P

2011-04-17 @ 10:12:04
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0