Host, harkel är det redan en ny dag?

Efter en väldigt intensiv dag i Kungens Kurva, var vi rätt slitna när vi kom hem, gjorde vi ett försök till att röja i källarförråden, men gav upp. De som bodde innan har lämnat så j*vla mycket skit och det verkar som de haft höns där nere, ni kan gissa hur fräscht det är. Vi bar istället ut lite möbler till logen (eller vad man kan kalla delen ovanför stallet och garaget) och rensade bland några kartonger, fyra kartonger blev till en så det var rätt lyckad rensning.

 

 

 

Trotts att jag sovit i 10 timmar är jag fortfarande trött (somnade i soffan igår). Fredrik blev in ringd att jobba i Boländerna, och jag kunde inte somna om efter det. Det återigen är mulet med regn hängandes i luften gör ju inte energinivån bättre. Ska muntra upp mig själv med lite städning, blir så mycket roligare att komma hem efter jobbet sen.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0