Ett bra köp

Har ridit med det nya tränset två gånger, vet inte om det beror på det eller om jag och Tiger börjar förstå varandra igen, men hon har varit otroligt fin. Hon lyssnar bra, är inte tung i handen eller biter fast i bettet och galoppen är underbar just nu! Något som jag tycker är extra bra med det här tränset är att man kan knäppa upp/igen käkremmen på båda sidorna, de flesta brukar bli väldigt tajta på Tiger fast jag köper storlek full. Nu är det bara ett snyggt pannband som behövs, eller hur ;)
Hööks 269kr exl tyglar, jag köpte ett i svart. De har 10%rabatt tom 25/4.

Kommentarer
Postat av: Malin

Detta tränset har jag fast bytte ut pannbandet mot ett roligare :) Funkar kanon!

2011-04-26 @ 20:28:27
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0