En gardin upphängd

Måste säga att jag känner mig lite stolt som lyckades få till gardinen precis så som jag tänkt,
alla nålar var välbehövliga, för sprätta sömmar är bland det tråkigaste som finns.
.
Från början hade jag fler ögglor men upplevdes trångt, klumpigt och det blev inte de veck som jag hade tänkt.
Sen tog jag bort några ögglor och det blev mycket bättre!
I fönstret står min andra orkidé och ett plåthus som kommer från inredningsbutiken House Hold. Genom fönstret skymtar kyrkan på andra sidan vägen, väldigt mysig utsikt. Det är en välskött kyrka och välbesökt.
Ni får ursäkta bildkvalitén, för min mobil tycker inte om att fotografera mot fönster.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Tjusigt!! Ska ögglorna sitta på framsidan?

2011-04-03 @ 13:21:44
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0