Våra taklister till sovrummet och lamp gre...

dsc01799 (MMS)

Våra taklister till sovrummet och lamp grejen kom idag. Spännade att se hur det slutar, förhoppningsvis går det lite bättre än när vi satt golvlisterna på övervåningen. Har fått cpryck i ögat igen, det kommer och går, undrar om det är en stress syndrom? Har haft lyxen att ha internet ikväll. Fredriks kompis lät mig låna hans mobila bredband när dom är på hockeyträning. Hade två övertrötta killar när jag kom hem efter stallet, sjöng och dansade gjorde dom. Nu funderar jag på att avrunda den här dagen, börjar kl sju imorgon.


Kommentarer
Postat av: Ewe

Det blir nog bra, värsta gammaldagsa stilen! :)



Hahaha då skulle du ha hört pappa idag! Snacka om stressad! Jag va in på hans kontor en sväng och kopierade några papper, tidigare hade jag pratat med honom i telefon och då skulle han och äta lunch med någon. Så jag frågade vad han hade ätit, då sa han: makaroner. Bara makaroner? frågade jag.. nej, makaroner och så var det sallad till. Pasta sallad? Nej bara makaroner och med en sallad.



Sen ringde han för någon timme sen och fråga, skulle inte du komma in efter lunch? Joo sa jag, jag va ju in och kopierade papper! Just ja!! Nu när du säger det.

Och så hade jag sagt till mamma att, pappa sa att han bara åt makaroner och sallad till lunch? :P

Så hade hon sagt det till han men han hade visst äte köttbullar och sallad och skippat makaronerna. Hahahhaha :P

Jag höll på att skratta ihjäl mig när jag hörde det :P

2010-09-23 @ 20:12:35
URL: http://evelinaburvall.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Supersnyggt! :D

2010-09-25 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0