Val av tapet, hur ska man kunna välja?

Idag har det inte hänt mycket (eller en hel del men inte så mycket på snickerifronten). Vi började med att försova oss, jag trodde Fredrik ställt väckarklockan och Fredrik trodde att jag skulle vakna av mig själv så vi skulle komma upp i tid. Tydligen var jag lite trött för jag la mig klockan tio igår och vi vaknade halv elva idag.

Dagen har fyllts med städning (i den mån det går) för vi/Fredrik har besök ikväll, varit i stallet och motionerat djuren, köpt ett duschdrapperi och två trasmattor på jobbet (var 30-50% på alla duschdrapperier som dagens erbjudande idag och vi behövde lite mattor till hallens ny lackade golv), sen var vi in på tapet affären (ångest och olika smak), jag var och förtidsröstade medans Fredrik hämtade sin kompis och sist men inte minst passade jag på att köpa klädkrokar till hallen när Fredrik släppte mig lös själv på köpcentrumet :P
.
Konstigt nog är jag lika trött ikväll. Ska ladda ordentligt för att imorgon ta tag i snickrandet. Hallen är i princip färdig, är lite små fixandes med dörrfoder och lister, ska sätta upp hatthyllan, skostället m.m. Snart kan man komma hem och hänga av sig sina saker. Just nu är det lite av en skattjakt på morgonen för att hitta åt alla sina saker som man spridit ut i alla rummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0