Uppe med tuppen...?

Börjar få upp Fredrik tidigare och tidigare på morgonen. Nu har jag målat ett till grundlager på väggen som projektorbilden ska vara på och målat det tredjel lagret på dörr och fönsterfoderna i vardagsrummet. Fredrik har spacklat väggarna, lagt sillokon i de största hålen (som sagt tyckte de som bodde här tidigare om att hänga saker på vägger och i tak) och spacklat taket.

 

Åstadkomma lite mer igår kväll, målade lager nummer två på dörr och fönsterfoderna i vardagsrummet, målade lager nummer fyra (förhopnningsvis sista lagret) på dörr och fönsterfordet i badrummet och satte upp mina nya badrumskrokar jag köpte på Åhlens. Fredrik slipade och lackade sista lagret på sovrumsgolvet.

 

Nu ska v ta en ”paus”  och jag ska till stallet medans Fredrik tillbringar nån timma på kontoret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0