Home Sweet Home

Gissa om det känns skönt att sitta i soffan och vänta på att få middagen serverad, alltid lika lyxigt med serverade middagar och lunchlådor. Hade det väldigt mysigt när jag gick ut till bilen imorse, Fredrik hade igår natt, när han kom hem från träningen, satt fårskinnklädslarna på bilsätena, ställt in bilsätet till mig, kopplat in motor- och kupévärmaren. Underbart!

 

Att jag har glömt är fel uttryck att använda, jag har inte hunnit passar nog bättre, jag har inte hunnit berätta om vårt barn vi skaffat. I söndags följde Sara med till stallet (för er som inte vet är hon pälsdjur allergisk men kämpar på trotts att vi har Icke) så det här med hästar är lite nytt och spännande. Vi begav oss ut på en körtur, gav över tömmarna till Sara när vi var i skogen. Hon lyste som ett litet barn!

 

Idag har jag också varit i Barkarby, men slutade halv sex. Imorgon blir ”sista dagen”, iaf för i veckan, sen två efterlängtade lediga dagar innan det blir jobb i Uppsala i helgen. Kom på idag att om ca 1½ vecka ska vi till Linköping på personalfest. Jag som inte shoppat nå kläder till dess! Ska bege mig ut på jakt efter några härliga rock ´n roll kläder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0