Titt till grannarna

Bilden är tagen när jag står på våran bro. Alla byggnader till vänster är stallbyggnader.

Tre stall, stora lador för hö och strö förvaring, ridhuset ligger bakom stallen.

 

Jag hann till stallet idag innan Tiger hunnit rulla sig. Blev en långtur idag då det fina vädret kommit hit. Icke tyckte att vi var lite seg i början, så hon hoppade över diket ut på vägen (jag red på vägen och Icke sprang på ängen) sprang mot Tiger och gjorde ett ”bus ut fall” mot Tiger. Kan meddela att Tiger inte var sugen på att leka med Icke. Kände att jag behövde lite motion så jag promenerade sista biten hem, och tur var det. För helt plötsligt gick tygeln av?! Gissa om jag är glad att det inte hände i galoppen.

 

 

Nu är det storstädning på gång. Vi får hundvakt imorgon av snälla Sara, men då hon är allergisk mot hund och diverse andra saker ska vi försöka få bort en hel del hundhår och annat damm så vistelsen här inte blir allt för jobbig för henne. Har gjort en liten städpaus nu för fredrik och grannen är ute och drar nya elkablar i volvon.


Kommentarer
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-11-05 @ 18:10:43
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: sara

sv: ja det är jätte jobbigt, tycker det är jobbigt att åka till stallet och veta att snart finns han inte mer hos mig. :/

2010-11-05 @ 18:35:20
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0