Personalfesten i bilder

Då är återigen en härlig personalfest över. Vi var även i år i Linköping på Cloetta Center, men i år bodde vi på Scandic City, ett riktigt fint hotell! Och årets tema var ROCK ´n ROLL.

 

När jag gjorde mig i ordning var det nästan en deja vu upplevelse. Personen som tittade tillbaka på mig i spegeln var jag, men jag för flera år sedan.

 

 

T-shirt: HM

Skor: Vagabond

Skjorta: Carlings

Strumpbyxor: Åhlens

Shorts: Avklippta jobbyxor

Halsband, skärp och örhängen: Lindex

 

Vi började med välkomstdrink och lite mingel innan middagen serverades. Det var en tre rätters middag /buffé och undertiden hölls det prisutdelning och musik som Dregen DJade över. Sen hittade Fredrik och Robin gitarrer som de snabbt la beslag på. Parkbänken på rökrutan förvandlades till en scen och det blev allsång. Några härliga kommentarer under kvällen:

”Är ni inhyrda för att spela här?”

”Nej ni får inte gå in nu, vi ska ut och röka och lyssna på er”

 

Senare på kvällen tog jag med mig gitarren och fick den signerad av Dregen! Så nu är jag lika ivrig över att få musikrummet i ordning gjort så den får sin plats på väggen.

 

Stänket i gitarren (och på strängarna) är Fredriks blod, han spelade tills han började blöda på fingrarna, och fortsatte spela.

 

Så jag inte glömmer det till nästa år:

1. Fredrik ska få ta med sig sin egna gitarr, och glöm för guds skull inte plektrumet!

2. Tofflor som fötterna kan gå i dagen efter.

3. Balsam. Om man tonat håret samma dag blir håret rätt statiskt, och det blir strävt av allt hårsprej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0