Inte så smart

Nu när jag kom hem tog jag med Icke ut undertiden jag pratade i telefon med min syster, sparkade på lite snökucklor som Icke glatt sprang efter. Men så sparkade jag på en som inte lossnade, aj aj aj på mina tår!

 

En stor fördel med vintern är att mina ljuslyktor och ljusstakar används flitigt här hemma. Fredrik brukar reta mig lite för det, ett år har fyra årstider, men jag har inredning och ljuslyktor för det dubbla! Men vem håller inte med om att det är mysigt med tända ljus som fladdrar, värmer och höjer mysfaktorn under det annars kalla, stela och ruggiga vinterhalvåret?

 

Nr 1. Grön metallic ljusstakar från Indiska.
Nr 2 & 3. Vet ej vart de kommer ifrån, fick de i present för flera år sedan.
Nr 4. Årets rea på Indiska, köp 2 betala för 1. Har 4 st, 2 på vardera sida om v.rums dörren.
Nr 5. Självklart är även dessa från Indiska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0