Att stiga upp mitt i natten

Jag vaknade av mig själv kl fyra på morgonen, eller som min pappa sa, vaknade du fyra på natten? Så jag var först på plats på jobbet, la mig i soffan en stund medan jag väntade in dom andra. Ombyggnaden gick över all förväntan, och blev mycket bättre än jag hade trott! Härligt nu när det är över, har gått och grubblat lite över hur det skulle se ut. Men det var lite segt på energin idag på jobbet vill jag lova. Så det har varit en lugn hemma kväll, Hanna våran granne kom förbi och vi har suttit och pratat häst och annat i flera timmar. Men nu står ögonen nästan i kors så nu väntar en härlig säng på mig. Min stackars Fredrik har hockey träning och kommer inte hem förrän midnatt och imorgon ska han vara i Barkarby kl sju. Själv har jag en ledig dag med på tok för mycket som ska hinnas med.
.
Kort och koncist blev det idag. Ska peppa min telefon på att ta lite bra bilder i det nya stallet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0